A plouat...........am lucrat.
-- 28 Mar 2010, 19:24 --
......
-- 28 Mar 2010, 19:25 --
I.A.R. 818
10 mesaje
• Pagina 1 din 1
Re: I.A.R. 818
La ce anvergura il faci? E un avion foarte stabil.
- padre
- Mesaje: 48
- Membru din: 20 Mar 2010, 01:38
Re: I.A.R. 818
140 cm. as fi vrut sa-l fac mai scale dar am gasit foarte putina documentatie.
- nicolas
- Mesaje: 13
- Membru din: 20 Mar 2010, 01:43
Re: I.A.R. 818
In copilarie il facusem din carton. Nemotorizat. De aceea iti spun ca zboara bine. Ma folosisem doar de o poza dintr-un calendar in care aparea varianta cu flotoare. Atunci am invatat ca nu trebuie sa multiplic si unghiurile (gradele). Acum vreau sa fac unul pentru fiul meu. 60-70 cm anvergura. Dar l-am inceput inainte de startul Deproniadei.
Poate iti este de folos http://romanian-spotters.forumer.ro/aer ... -t1611.htm
Spor la construit!
Poate iti este de folos http://romanian-spotters.forumer.ro/aer ... -t1611.htm
Spor la construit!
- padre
- Mesaje: 48
- Membru din: 20 Mar 2010, 01:38
Re: I.A.R. 818
Arata bine 818-ul !
Ii pui si tren de aterizare ?
Cam la ce greutate preconizezi sa ajunga RTF ?
Ii pui si tren de aterizare ?
Cam la ce greutate preconizezi sa ajunga RTF ?
- farmfly
- Mesaje: 14
- Membru din: 20 Mar 2010, 01:43
Re: I.A.R. 818
Trenul de aterizare este gata ,o sa vin cu poze la sfarsitul saptamanii, inca nu l-am cantarit .De asemenea poate reusesc sa-l zbor duminica.Multumesc de apreciere.Bafta!
-- 17 Apr 2010, 10:29 --
I.A.R.-ul este gata de zbor,sper sa-l zbor astazi si daca totul este ok osa mai lucrez ceva pe la finisaje.RTF a iesit la 910g si dupa calculele mele are o incarcare alara de 22,4 g/dm2.Asa arata in momentul de fata:
-- 17 Apr 2010, 19:53 --
Iata si doua filmulete cu I.A.R.-ul zburand ,scuze pentru claritatea imaginilor au fost filmate cu telefonul,dar ce am avut de demonstrat am demonstrat.Daca timpul imi va permite voi face un alt filmulet cu o camera de filmat.
http://www.youtube.com/watch?v=iMLc2m9xlzg
-- 17 Apr 2010, 19:59 --
http://www.youtube.com/watch?v=hQ16opK_Llc
-- 18 Apr 2010, 14:47 --
Intrucat a vrut sa zboare l-am imbracat in haine noi:
-- 17 Apr 2010, 10:29 --
I.A.R.-ul este gata de zbor,sper sa-l zbor astazi si daca totul este ok osa mai lucrez ceva pe la finisaje.RTF a iesit la 910g si dupa calculele mele are o incarcare alara de 22,4 g/dm2.Asa arata in momentul de fata:
-- 17 Apr 2010, 19:53 --
Iata si doua filmulete cu I.A.R.-ul zburand ,scuze pentru claritatea imaginilor au fost filmate cu telefonul,dar ce am avut de demonstrat am demonstrat.Daca timpul imi va permite voi face un alt filmulet cu o camera de filmat.
http://www.youtube.com/watch?v=iMLc2m9xlzg
-- 17 Apr 2010, 19:59 --
http://www.youtube.com/watch?v=hQ16opK_Llc
-- 18 Apr 2010, 14:47 --
Intrucat a vrut sa zboare l-am imbracat in haine noi:
- nicolas
- Mesaje: 13
- Membru din: 20 Mar 2010, 01:43
Re: I.A.R. 818
Felicitari ! Arata bine si cred ca zboara la fel de bine !
Ceva detalii de la zbor, viteza de angajare, greutate, manevrabilitate ?
Ceva detalii de la zbor, viteza de angajare, greutate, manevrabilitate ?
- farmfly
- Mesaje: 14
- Membru din: 20 Mar 2010, 01:43
Re: I.A.R. 818
Multumesc de aprecieri.Avionul RTF are 910g si cu un LiPo 3 celule am zburat cam 20-30 min.Dupa parerea mea este un super trainer pentru ca nu vrea sa execute virajele decat daca folosesti toate suprafetele de control.De exemplu la Arcusul din dotare folosesc foarte putin directia, pentru viraje imi sunt suficiente eleroanele.La IAR datorita eleroanelor care sunt mai putin generoase virajele trebuie sustinute cu directia si profundorul.Stiu multi vor spune acum ca asa este corect dar eu nefiind nevoit sa le folosesesc pe toate ,acest avion ma obliga si de aceea sunt foarte incantat de acest lucru.Viteza de angajare este foarte mica daca il tii din profundor vine aproape "parasutat'' la aterizare.
Date tehnice:
anvergura -145omm
lungime - 1100mm
greutate -910g RTF
motor Art-Tech inrunner 3100Kv cu reductor si elice 1080
acumulator Li-Po 1800 ma 3 celule
Intr-un cuvant sunt multumit de ceea ce a iesit si in acelasi timp dezamagit de faptul ca am gasit foarte putina informatie despre acest avion romanesc.
Urez tuturor participantilor la acest concurs mult succes si cat mai multe zboruri reusite cu propriile avioane!
BAFTA!
Date tehnice:
anvergura -145omm
lungime - 1100mm
greutate -910g RTF
motor Art-Tech inrunner 3100Kv cu reductor si elice 1080
acumulator Li-Po 1800 ma 3 celule
Intr-un cuvant sunt multumit de ceea ce a iesit si in acelasi timp dezamagit de faptul ca am gasit foarte putina informatie despre acest avion romanesc.
Urez tuturor participantilor la acest concurs mult succes si cat mai multe zboruri reusite cu propriile avioane!
BAFTA!
- nicolas
- Mesaje: 13
- Membru din: 20 Mar 2010, 01:43
10 mesaje
• Pagina 1 din 1
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator