[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
www.Deproniada.com • Vezi subiect - SUKHOI PAK FA T-50

SUKHOI PAK FA T-50

SUKHOI PAK FA T-50

Mesajde worms » 25 Mar 2010, 01:43

sukhoi pak fa t-50 este cea mai noua aparitie pe piata avioanelor de lupta.avionul a avut zborul de inaugurare pe 29ianuarie 2010 si este raspunsul rusiei la f22-Raptor si face parte din generatia a 5-a de avioane militare dezvoltate de fabrica sukhoi.a fost construit in tehnologie stealh si este rupt din tiparele cu care ne-a obisnuit su..documentatia despre el este zero in afara de poze si filmul de prezentare dupa care incerc sa realizez acest proiect.pentru inceput poze de pe net cu t-50 si concurentul lui direct f22
Fişiere ataşate
pakfa0079.jpg
3.jpg
Ultima oară modificat de worms pe 06 Apr 2010, 00:54, modificat de 7 ori în total.
worms
 
Mesaje: 11
Membru din: 22 Mar 2010, 12:20

Re: versiunea 2

Mesajde padre » 25 Mar 2010, 02:25

In loc de butonul "Topic nou" incearca sa folosesti butonul "Raspuns"
padre
 
Mesaje: 48
Membru din: 20 Mar 2010, 01:38

Re: versiunea 2

Mesajde worms » 25 Mar 2010, 03:01

ok
Ultima oară modificat de worms pe 25 Mar 2010, 13:50, modificat 1 dată în total.
worms
 
Mesaje: 11
Membru din: 22 Mar 2010, 12:20

Re: SUKHOI PAK FA T-50

Mesajde matbogdan » 25 Mar 2010, 09:46

matbogdan
 
Mesaje: 17
Membru din: 19 Mar 2010, 02:03

Re: SUKHOI PAK FA T-50

Mesajde worms » 25 Mar 2010, 13:54

sa incepem.versiunea 1
am marit la 400% o poza de pe net si am printat-o pentru a-mi folosi de sablon la confectionarea aripilor Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

-- 25 Mar 2010, 13:00 --

pasul 2 a fost sa montez teava de carbon pentru intarire si sa confectionez reactoarele. ele sunt facute din depron de 6 mm bagat in apa care fierbe Imagine si apoi rulate pe un sablon rotund. Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

-- 25 Mar 2010, 13:12 --

urmatoarea faza e montarea traverselor de pe burta avionului si decuparea aripilor pentru montarea reactoarelor Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

-- 25 Mar 2010, 13:19 --

datorita calculelor proaste facute de mine a rezultat o distanta mare Imagine intre cele 2 tuburi de la reactoare Imagine

-- 25 Mar 2010, 13:21 --

rezultatul e ca am muncit degeaba asa ca punct si de la capat Imagine Imagine Imagine Imagine

-- 25 Mar 2010, 13:24 --

am trecut la confectionarea botului Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

-- 25 Mar 2010, 18:26 --

am mai mesterit cate ceva la cabina Imagine Imagine Imagine
Ultima oară modificat de worms pe 29 Mar 2010, 17:10, modificat 1 dată în total.
worms
 
Mesaje: 11
Membru din: 22 Mar 2010, 12:20

Re: SUKHOI PAK FA T-50

Mesajde matbogdan » 26 Mar 2010, 01:08

Cum ai reusit sa indoi polisterenul asa, ca eu de cate ori am incercat, de fiecare data a crapat.
Daca ai putea sa explici procesul tehnologic ... as fi recunoscator.
matbogdan
 
Mesaje: 17
Membru din: 19 Mar 2010, 02:03

Re: SUKHOI PAK FA T-50

Mesajde worms » 26 Mar 2010, 01:53

depronul l-am bagat intr-o oala in care fierbe apa si am asteptat sa se curbeze putin in timp ce era sub apa si apoi l-am scos cu o paleta de bucatarie si l-am rulat pe un sucitor de ala de intins aluatul :) .acum ca am zis procesul, e marca inregistrata :) , glumesc evident cu marca inregistrata.

-- 26 Mar 2010, 01:18 --

maruntisuri Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

-- 26 Mar 2010, 21:32 --

inca putin lucrat Imagine Imagine

-- 27 Mar 2010, 02:03 --

Imagine Imagine

-- 29 Mar 2010, 15:57 --

Imagine

-- 29 Mar 2010, 16:09 --

Imagine http://i41.tinypic.com/egs6ef.jpg[/img] Imagine Imagine Imagine

-- 29 Mar 2010, 23:09 --

Imagine

-- 29 Mar 2010, 23:43 --

Imagine Imagine

-- 02 Apr 2010, 14:14 --

comenzile avionului vor fi doar pe profundoare, fara eleroane, cu 2 servo mixate in v-tail cred sau mai vad eu :). Imagine Imagine Imagine Imagine

-- 02 Apr 2010, 14:33 --

toata electronica o amplasez in zona incadrata cu rosu , pozitionarea acumulatorului am sa o fac in functie de CG Imagine

-- 03 Apr 2010, 17:51 --

am montat provizoriu motorul si regulatorul si am facut teste de tractiune Imagine Imagine

-- 04 Apr 2010, 17:23 --

am mesterit una ,alta Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

-- 04 Apr 2010, 20:30 --

o mana Imagine Imagine de grund de proba

-- 04 Apr 2010, 22:42 --

Imagine Imagine Imagine

-- 04 Apr 2010, 23:36 --

Imagine

-- 06 Apr 2010, 11:42 --

Imagine Imagine Imagine

-- 08 Apr 2010, 20:20 --

am primit si acumulatorul ce echipeaza acest model. am optat pentru 2200mA deoarece se centreaza bine cu el.proba la motoare arata un consum de 150W ceea ce asigura o tractiune super suficienta.urmeaza confectionarea suportului si a capacului de la acumulator, centrajul si gata de zbor :). Imagine Imagine Imagine

-- 15 Apr 2010, 00:27 --

am ajuns si la forma finala si urmeaza in functie de timpul liber si maidenul

-- 15 Apr 2010, 00:28 --

Imagine Imagine

-- 15 Apr 2010, 00:46 --

datele finale ale avionului sunt:
anvergura - 670mm
lungime - 850mm
greutate - 310g fara acumulator 450g complet echipat (vopsit)
motorizare - d2700-3000rot/v
esc - himodel 30A
acumulator - 7,4v/2200ma
elice - 6x4 pusher
servo - 2 x 9g noname BB
consum -21A full throttle
receptor -ar6250 spektrum 2,4Ghz
tractiunea este supraunitara, se ridica usor in hover, dar i-l si invarte zdravan :) asa ca trebuie avut grija mare la decolare. ce am calculat cu aritmetica mea :) are cam 35g/dm2 incarcare alara, cam ca un funjet deci daca unghiurile si constructia sunt bune trebuie sa zboare bine. CG este la 180mm de bagheta de carbon dar asta nu sunt sigur asa ca ramane de vazut la zbor.

-- 15 Apr 2010, 01:04 --

concluziiile finale :
e un model facut la viteza la care as fi vrut sa bibilesc mai mult la finisaje si vopsire dar din criza de timp a ramas asa.ca parere personala prefer sa mesteresc ceva incercat de altii decat sa mai fac asa ceva fara schite ,fara nimic.timpul de executie a fost triplu decat in conditii normale, multe nereusite, multe tatonari si improvizatii ,material stricat mult dar daca e ok satisfactia e pe masura.ramane de executat zborul si in incheiere sa va anunt ca lucrez la suhoi t-50 alt concept constructiv fata de cel mai de sus prezentat dar care este echipat thrust vector de 360grade. asta ce inseamna ca profundorul ramane fix dintr-o bucata cu fuselajul ,directia si profundorul fiind simulate de miscarea sus-jos, stanga -dreapta a suportului motor si ajutat doar de eleroane pentru stabilizare. daca termin in timp util voi prezenta si acest avion in cadrul deproniadei.ca remarca personala: pune-ti fratilor mai din timp anuntul cu concursul ca timpul mi-a parut scurt :) .

-- 16 Apr 2010, 18:29 --

m-am chinuit azi si am scurtat avionul cu un bot.taietura nu e grozava ca a fost facuta prin crash nu prin cutter.nimica grav. alt bot si la zbor din nou cat mai e timp :) Imagine Imagine

-- 17 Apr 2010, 13:00 --

incepe sa capete un bot nou si un nou look :) Imagine Imagine Imagine

-- 18 Apr 2010, 13:40 --

e gata noul bot, nu l-am mai vopsit. la zbor cu el sa vedem daca vrea acum :) Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine
worms
 
Mesaje: 11
Membru din: 22 Mar 2010, 12:20


Înapoi la Worms

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Sunteti destepti, tineri si frumosi. Evoluati continuu!
cron